Модератори: Italiano, Pipilota, Маня
gogo написа:Диди, не се притеснявай, поръчката ти ще дойде. Досега на мен не ми се е губила поръчка, да не чуе дяволът , а имам над 30 . Добра идея е да провериш лично в пощата дали не е пристигнала без ти да получиш съобщение. В такава ситуация съм изпадал и като отида в пощата и настоя да ми потърсят пратката, - я тя тук - а известие няма. Успех.
Manya написа:След първата голяма опаковка, преди да я получа още на 10-тия ден направих поръчка за 1 малка тя ми стига за 20 дни), после след още 10 дни нова поръчка за опаковка от 120 капсули. Междувременно първата голяма беше пристигнала. Така си осигурих запас поне за 20 дни и вече поръчвам в момента, в който ми пристигне новата опаковка, т.е. през 20 дни. Но тъй като транспортните разходи поскъпнаха почнах да си поръчвам по 2х240. Така поръчвам през 40 дни
Manya написа:За 1 година поръчки в iHerb съм ходила само веднъж до митница, но поръчката беше над 80$. Т.е. не ходих, а DHL ми я оформи и донесе на крака, като доплатих митническите сборове.
Уважаеми клиенти,
Уведомяваме Ви, че от 1 Август 2014г. услугата на DHL Express България „Заплащане на митни сборове от името на клиента” ще бъде на стойност:
2% от сумата на митните сборове, но:
- не по-малко от 8 лв. (без ДДС) за физически лица
- не по-малко от 20 лв. (без ДДС) за юридически лица
Моля да имате предвид, че тази такса не се прилага за клиенти, които имат договор за митническо представителство с депозит в DHL Express България.
В случай, че имате въпроси по отношение на тази услуга, моля не се колебайте да се свържете с отдел „Обслужване на клиенти” на телефон 0700 17 700 или *3456.
С уважение,
Екипът на DHL Express България
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 17 госта